6 лют. 2017 р.

Засідання методичної комісії класних керівників, кураторів груп, вихователя.

     Освіта та виховання - дві половини одного цілого. Л.Н. Толстой, розмірковуючи про взаємозв'язок виховання і навчання, писав: «І виховання, і освіта нероздільні. Не можна виховувати, не передаючи знання; всяке ж знання виховує».
     Метою виховання в навчальному закладі є виховання творчо розвиненої соціально-орієнтованої особистості, здатної будувати життя гідного людини, а також розкриття, розвиток і реалізація інтелектуальних і духовних властивостей особистості і роль класного керівника куратора, вихователя в цьому процесі одна з найважливіших. В ході управління навчально - виховним процесом, класному керівникові, куратору доводиться співпрацювати не тільки з дітьми та батьками, але й зі своїми колегами по ремеслу. У роботі з учнівським колективом й окремими учнями всі педагоги вирішують спільні освітні та виховні завдання: розвиток пізнавальної активності, творчих здібностей, самостійності, відповідальності та ін.          Ефективність цієї роботи багато в чому залежить від узгодженості дій всіх учасників освітнього процесу, від єдності цілей, завдань і вимог, що пред'являються учням конкретного класу.
    З цією метою 2 лютого 2017р. в Шепетівському професійному ліцеї було проведено засідання методичної комісії  класних керівників, кураторів груп та вихователя  за темою: «Співпраця класного керівника, майстра виробничого навчання, викладача, вихователя у навчально – виховному процесі ».
     Названу тему не назвеш новою, тим більше, що значна частина працівників навчального закладу  суміщає обов'язки викладача, майстра виробничого навчання і класного керівника.
    Під час засідання класні керівники, куратори, майстри виробничого навчання та викладачі обмінялися досвідом роботи за даною тематикою.
     Голова методичної комісії Рижко Л.С. ознайомила присутніх з організацією, принципами й умовами створення навчально – виховної системи ліцею, яка наголосила, що головною метою роботи навчального закладку є процес формування особистості, її гармонійний розвиток.
    Класний керівник групи № 204 Міщук О.Ю. виступила з доповіддю на тему « Формування професійної компетентності класного керівника, розвиток творчого потенціалу». Ольга Юріївна розповіла, професіоналізм класного керівника полягає в оволодінні цілою низкою технологій і вмілим їх використанням, а це сприяє перетворенню учнівського колективу в центр розвитку особистості, а також ознайомила присутніх з рівнями сформованості професійної компетентності та критеріями компетентності педагога.

   Класний керівник групи № 104 Здрачук А.С. повідомила про необхідність взаємодії класного керівника, майстра виробничого навчання, викладача, вихователя під час навчально- виховного процесу. Алла Станіславівна зазначила, що класний керівник та куратор - найближчий і безпосередній вихователь, і наставник учнів. Він організовує і спрямовує навчальний виховний процес, об'єднує виховні зусилля вчителів, майстрів, вихователів,  батьків і громадськості, відповідає за організацію навчальної і виховної роботи в своєму учнівському колективі.
     Соціально-психологічний клімат у навчальному закладі впливає на рівень сформованості особистості учня, а отже є індикатором успішності, тому на засідання методичної комісії був запрошений практичний психолог Гладка Н.М. , яка провела тестування, щодо педагогічного клімату колективу ліцею.



    Також голова методичної комісії Рижко Л.С. надала рекомендації щодо вирішення педагогічних ситуації з учнями під час навчально – виховного процесу та освітні ресурси Інтернету для класних керівників, кураторів, викладачів, вихователя.
http://osvita.ua
http://pedpresa.ua/category/osvita/pto
http://urok-ua.com/category/profesijna-osvita/?action=register&instance=1
http://intellect-invest.org.ua/ukr/pedagog_editions_collection_of_scientific_labours/
http://ludosvsus.blogspot.com
http://teacherjournal.com.ua/index.html
https://vk.com/osnova_vg
     Бібліотекар Захарченко Л.М. ознайомила присутніх з новинками літератури з питань навчальної та виховної роботи.
     Таким чином, тільки співпраця всіх учасників освітнього процесу призведе до успішного вирішення питань навчання та виховання, допоможе учням знайти своє місце в учнівському колективі, визначити напрямок навчальної та громадської діяльності, повною мірою задовольнити власні потреби і стати всебічно розвиненою особистістю.
 Голова методичної комісії
Рижко Л.С.

Немає коментарів:

Дописати коментар